Welkom bezoeker. [
Inloggen
] [ Tekstgrootte
A
A
A
| Weergave:
Presentatie
/
Normaal
]
[
Portaal
] [
Sitemap
] [
Zoeken
]
AHMAS
>
ahmas
>
a. samenwerking
>
ahmas
>
b. methode
>
3.2.3 wat (ta)
Content
A. Samenwerking
A. Samenwerkingsleer
B. Methode
Inleiding methode
1. Denkwijze
2. Modelleringswijze
2.1 Roos van Leary
3. Werkwijze
3.1 Werkvormen
3.1.1 Chronologie
3.1.1.1 Juiste partner
3.1.1.2 Voorbereiding
3.1.1.3 Kennismaken
3.1.1.4 Synergie
3.1.1.5 Hechting
3.1.1.6 Onderhouden
3.1.1.7 Repareren
3.1.1.8 Afscheid
3.1.2 TA
3.1.2.1 Waarom? (TA)
3.1.2.1.1 Strategisch
3.1.2.2 Hoe? (TA)
3.1.2.2.1 Leiden
3.1.2.2.2 Zorgen
3.1.2.2.3 Volgen
3.1.2.2.4 Afwachten
3.1.2.2.5 Terugtrekken
3.1.2.2.6 Afzetten
3.1.2.2.7 Strijden
3.1.2.2.8 Winnen
3.1.2.3 Wat? (TA)
3.1.2.3.1 Dialoog
3.1.2.3.1 Rel.dimensies
3.1.2.3.2 Patronen
3.1.2.3.3 Actie is reactie
3.1.2.3.4 Verstoringen
3.1.2.3.4.1 Volwassene
3.1.2.3.4.2 Kinderachtig
3.1.2.3.4.3 Paternalisme
3.1.2.3.4.4 Ander
3.1.3 Teamwerk
3.1.4 Begeleiden
3.1.4.1 Waarom? (beg.)
3.1.4.2 Hoe? (beg.)
3.1.4.2.1 Waarheid
3.1.4.2.1.1 Verstoring
3.1.4.2.1.2 Betrouwbaar
3.1.4.2.1.3 Vertekening
3.1.4.2.1.4 Objectiviteit
3.1.4.2.1.5 Nauwkeurig
3.1.4.2.1.6 Taalgebruik
3.1.4.2.2 Eerlijkheid
3.1.4.2.2.1 Empathie
3.1.4.2.2.2 Respect
3.1.4.2.2.3 Integriteit
3.1.4.2.2.4 Grenzen
3.1.4.2.2.4.1 Redenen
3.1.4.2.2.4.2 Overschrijding
3.1.4.2.2.4.3 Tegenoverdracht
3.1.4.2.2.4.4 Preventie
3.1.4.2.3 Betrouwbaarheid
3.1.4.2.5 Betrokkenen
3.1.4.2.5 Transparant
3.1.4.2.6 Kracht
3.1.4.2.7 Weerstand
3.1.4.2.7.1 Voorbeelden
3.1.4.2.7.2 Verschuiving
3.1.4.3 Wat? (beg.)
3.1.4.3.1 Contract
3.1.4.3.2 Houding
3.1.4.3.3 Functionaliteit
3.1.4.3.4 Twee hulpvragen
3.1.4.3.5 Gelaagdheid
3.1.4.3.5.1 Voorbeeld
3.1.4.3.6 Context
3.2 Competenties
3.2..1 Creatie
3.2.1 Antropoloog
3.2.1.1 Emic & Etic
3.2.1.2. Participeren
3.2.1.3 Interviewen
3.2.1.4. Begrippenkader
3.2.1.4.1 Perspectieven
3.2.2 Verwantschap
3.2.2.1 Grondslagen
3.2.2.2 Spanningsvelden
3.2.2.3 Soorten
3.2.2.4 Kinship
3.2.2.5 Organogram
3.2.2.6 Connectivieit
3.2.3 Leiderschap
3.2.3 Wat (TA)
3.2.3.1 Ranking
3.2.3.2 Tools
3.2.4 Buitenstaanders
3.2.4.1 Framing
3.2.4.2 Cirkels
3.2.4.3 Diffuus
3.2.5 Ongrijpbare
3.2.5.1 Kosmologie
3.2.5.1.1 Rituelen
3.2.6 Veranderen
3.2.6.1 Totem-model
3.2.6.1.1 Cultuurcreatie
3.2.6.1.1.1 Mythologie
3.2.6.1.1.1.1 Voorgangers
3.2.6.1.2 Continuiteit
3.2.6.1.3 Herorientatie
3.2.6.1.3.1 Verdraaiing
3.2.6.1.3.2 Bezieling
3.2.6.1.4 Healing
3.2.6.1.4.1 Magie
3.2.6.1.5 Transformatie
3.2.6.2 Groepsvragen
3.2.6.2.1 Ext.aanpassing
3.2.6.2.2 Int.afstemming
3.2.7 Veranderman.
3.2.7.1 Klachten
3.2.7.2 Overgangsriten
3.2.7.3 Faseren
3.2.7.3.1 Separatie
3.2.7.3.2 Liminaliteit
3.2.7.3.3 Re-integratie
3.2.8 Checklist (comp.)
3.2.8.1 Cult.herorientatie
3.2.8.2 Cult.continuiteit
3.2.8.3 Cult.healing
3.2.8.4 Cult.transf.
3.3 Technieken
4. Beheerwijze
5. Ondersteuningswijze
5.1 Intercol
C. Relatiemanager
D. Ervaringsdesk.
E. Studiemodules
3.2.3 Wat (TA)
De wat-vraag
voor TA
Hoe doe ik dat?
Meer weten? Zie
TA