Welkom bezoeker. [ Inloggen ] [ Tekstgrootte A A A | Weergave: Presentatie / Normaal ]
[ Portaal ] [ Sitemap ] [ Zoeken ]

AHMAS

> ahmas > a. samenwerking > hoofdpagina 
  • Content
  • VETO

A. Samenwerking

  • A. Samenwerkingsleer
  • B. Methode
  • C. Relatiemanager
  • D. Ervaringsdesk.
  • E. Studiemodules
  • A. Samenwerkingsleer
    • 1. Uitgangspunten
    • 1.1 Belangen
    • 1.1.1. Soc.meerwaarde
    • 1.2 Context
    • 1.3 Cultuur
    • 1.3.1 Postm.cultuur
    • 1.4 Perspectief
    • 1.5 Positie
    • 1.6 Succescriteria
    • 1.7 Wederkerigheid
    • 1.8 Interactiviteit
    • 1.9 Randvoorwaarden
    • 2. Ordenen
    • 2.1 Begrippen
    • 2.1.1 Gem.resultaat
    • 2.1.1.1 Doen (arts)
    • 2.1.2 Kwaliteiten
    • 2.1.2.1 Functionaliteit
    • 2.1.3 Kwantiteit
    • 2.1.4 Doelen
    • 2.1.5 Kaders
    • 2.1.5 Voorwaarden
    • 2.1.6 Posities
    • 2.1.7 Relatie
    • 2.1.7.1 Zakenpartner
    • 2.1.7.4 Chronologie
    • 2.1.7.4.2 Voorbereiding
    • 2.1.7.4.3 Kennismaken
    • 2.1.7.4.4 Synergie
    • 2.1.7.4.5 Hechting
    • 2.1.7.4.6 Onderhoud
    • 2.1.7.4.7 Repareren
    • 2.1.7.4.8 Afscheid
    • 2.2 Modellen
    • 2.2.1 Roos van Leary
    • 2.2.2 Stofberg
    • 2.3 Theorieen
    • 2.3.1 TA
    • 2.3.2 Antropologie
    • 2.3.3 Interactietheorie
    • 3. Levensloop
    • 3.1 Relatie
    • 3.1.1.1 De juiste
    • 3.1.3.1 Com.Practice
    • 3.1.4 Team
    • 3.2 LL Samenwerker
    • 4. Historie
    • 5. Contrasten
    • 5.1 Doktersperspectief
    • 5.2 Patientperspectief
    • 6. Bronnen
    • Inleiding V
  • B. Methode
    • 1. Denkwijze
    • 2. Modelleringswijze
    • 2.1 Roos van Leary
    • 3. Werkwijze
    • 3.1 Werkvormen
    • 3.1.1 Chronologie
    • 3.1.1.1 Juiste partner
    • 3.1.1.2 Voorbereiding
    • 3.1.1.3 Kennismaken
    • 3.1.1.4 Synergie
    • 3.1.1.5 Hechting
    • 3.1.1.6 Onderhouden
    • 3.1.1.7 Repareren
    • 3.1.1.8 Afscheid
    • 3.1.2 TA
    • 3.1.2.1 Waarom? (TA)
    • 3.1.2.1.1 Strategisch
    • 3.1.2.2 Hoe? (TA)
    • 3.1.2.2.1 Leiden
    • 3.1.2.2.2 Zorgen
    • 3.1.2.2.3 Volgen
    • 3.1.2.2.4 Afwachten
    • 3.1.2.2.5 Terugtrekken
    • 3.1.2.2.6 Afzetten
    • 3.1.2.2.7 Strijden
    • 3.1.2.2.8 Winnen
    • 3.1.2.3 Wat? (TA)
    • 3.1.2.3.1 Dialoog
    • 3.1.2.3.1 Rel.dimensies
    • 3.1.2.3.2 Patronen
    • 3.1.2.3.3 Actie is reactie
    • 3.1.2.3.4 Verstoringen
    • 3.1.2.3.4.1 Volwassene
    • 3.1.2.3.4.2 Kinderachtig
    • 3.1.2.3.4.3 Paternalisme
    • 3.1.2.3.4.4 Ander
    • 3.1.3 Teamwerk
    • 3.1.4 Begeleiden
    • 3.1.4.1 Waarom? (beg.)
    • 3.1.4.2 Hoe? (beg.)
    • 3.1.4.2.1 Waarheid
    • 3.1.4.2.1.1 Verstoring
    • 3.1.4.2.1.2 Betrouwbaar
    • 3.1.4.2.1.3 Vertekening
    • 3.1.4.2.1.4 Objectiviteit
    • 3.1.4.2.1.5 Nauwkeurig
    • 3.1.4.2.1.6 Taalgebruik
    • 3.1.4.2.2 Eerlijkheid
    • 3.1.4.2.2.1 Empathie
    • 3.1.4.2.2.2 Respect
    • 3.1.4.2.2.3 Integriteit
    • 3.1.4.2.2.4 Grenzen
    • 3.1.4.2.2.4.1 Redenen
    • 3.1.4.2.2.4.2 Overschrijding
    • 3.1.4.2.2.4.3 Tegenoverdracht
    • 3.1.4.2.2.4.4 Preventie
    • 3.1.4.2.3 Betrouwbaarheid
    • 3.1.4.2.5 Betrokkenen
    • 3.1.4.2.5 Transparant
    • 3.1.4.2.6 Kracht
    • 3.1.4.2.7 Weerstand
    • 3.1.4.2.7.1 Voorbeelden
    • 3.1.4.2.7.2 Verschuiving
    • 3.1.4.3 Wat? (beg.)
    • 3.1.4.3.1 Contract
    • 3.1.4.3.2 Houding
    • 3.1.4.3.3 Functionaliteit
    • 3.1.4.3.4 Twee hulpvragen
    • 3.1.4.3.5 Gelaagdheid
    • 3.1.4.3.5.1 Voorbeeld
    • 3.1.4.3.6 Context
    • 3.2 Competenties
    • 3.2..1 Creatie
    • 3.2.1 Antropoloog
    • 3.2.1.1 Emic & Etic
    • 3.2.1.2. Participeren
    • 3.2.1.3 Interviewen
    • 3.2.1.4. Begrippenkader
    • 3.2.1.4.1 Perspectieven
    • 3.2.2 Verwantschap
    • 3.2.2.1 Grondslagen
    • 3.2.2.2 Spanningsvelden
    • 3.2.2.3 Soorten
    • 3.2.2.4 Kinship
    • 3.2.2.5 Organogram
    • 3.2.2.6 Connectivieit
    • 3.2.3 Leiderschap
    • 3.2.3 Wat (TA)
    • 3.2.3.1 Ranking
    • 3.2.3.2 Tools
    • 3.2.4 Buitenstaanders
    • 3.2.4.1 Framing
    • 3.2.4.2 Cirkels
    • 3.2.4.3 Diffuus
    • 3.2.5 Ongrijpbare
    • 3.2.5.1 Kosmologie
    • 3.2.5.1.1 Rituelen
    • 3.2.6 Veranderen
    • 3.2.6.1 Totem-model
    • 3.2.6.1.1 Cultuurcreatie
    • 3.2.6.1.1.1 Mythologie
    • 3.2.6.1.1.1.1 Voorgangers
    • 3.2.6.1.2 Continuiteit
    • 3.2.6.1.3 Herorientatie
    • 3.2.6.1.3.1 Verdraaiing
    • 3.2.6.1.3.2 Bezieling
    • 3.2.6.1.4 Healing
    • 3.2.6.1.4.1 Magie
    • 3.2.6.1.5 Transformatie
    • 3.2.6.2 Groepsvragen
    • 3.2.6.2.1 Ext.aanpassing
    • 3.2.6.2.2 Int.afstemming
    • 3.2.7 Veranderman.
    • 3.2.7.1 Klachten
    • 3.2.7.2 Overgangsriten
    • 3.2.7.3 Faseren
    • 3.2.7.3.1 Separatie
    • 3.2.7.3.2 Liminaliteit
    • 3.2.7.3.3 Re-integratie
    • 3.2.8 Checklist (comp.)
    • 3.2.8.1 Cult.herorientatie
    • 3.2.8.2 Cult.continuiteit
    • 3.2.8.3 Cult.healing
    • 3.2.8.4 Cult.transf.
    • 3.3 Technieken
    • 4. Beheerwijze
    • 5. Ondersteuningswijze
    • 5.1 Intercol
    • Inleiding methode
  • C. Relatiemanager
    • 1. Strategisch geheel
    • 1.1 Cooperatie-missie
    • 1.2 Cooperatie-visie
    • 1.3 Cooperatie-strategie
    • 1.3.1 Relatiestrategie
    • 1.3.1.1 Vier P's
    • 1.3.1.1.1 Project
    • 1.3.1.1.1.1 (Dis)satisfiers
    • 1.3.1.1.2 Persoon
    • 1.3.1.1.2.1 Geschenken
    • 1.3.1.1.3 Proces
    • 1.3.1.1.4 Partnership
    • 1.3.1.1.4.1 Kenmerken
    • 1.3.1.1.4.2 Investeren
    • 1.3.1.1.4.2.1 Org.vorm
    • 1.3.1.2 Strat.klanten
    • 1.3.1.2.1 Betekenis
    • 1.3.1.2.1.1 Cust.rating
    • 1.3.1.2.1.1.1 Categorie
    • 1.3.1.3 Doelgericht
    • 1.3.1.4 Acquisitiestrat.
    • 1.3.1.4.1 Positie
    • 1.3.1.4.2 Gunnen
    • 1.3.1.5 Bedrijfsvoering
    • 1.3.1.5.1 Do's & Dont's
    • 1.3.1.6 Eigen prof's.
    • 1.3.1.7 Verleiden
    • 1.3.6.1 Klantenbinder
    • 1.3.6.2 Vertrouwensp.
    • 1.3.6.3 M.Ontwikkelaar
    • 1.3.6.4 Innovator
    • 1.3.6.5 Accountmanager
    • 1.4 Coop.plannen
    • 2. Niveau
    • 3. Nevenrollen
    • 5. Domein
    • 5. Ken uzelve
    • 5.1 Doen (arts)
    • 6. Systemische aanpak
    • Inleiding relatiemanager V
  • D. Ervaringsdesk.
    • 1. Mindmap
    • 1.1 Kennisintegratie & -differentiatie
    • 2. Contrastvideo's
    • 3. Presentatie
    • 4. Anderen
    • 4.1 Compagnonscursus
    • 4.1.1 Problemen
    • 4.1.2 Onderwerpen
    • 4.1.3 Anders
    • 4.1.4 Relaties
    • 4.1.5 Tegeltjeswijsheden
    • Ervaren problematiek
    • Inleiding V
    • Omgaan met emoties
    • W&T: Emoties
    • W&T: overige thema's
    • W&T: Regie & Grenzen
    • Wijsheden & Tips
  • E. Studiemodules
    • 1. Sluiproutes
    • 1. Sluiproutes
    • 1.1 Onderwerpen
    • 1.1.1 Samenwerking
    • Inleiding
    • Onderwijssjabloon