- A. Samenwerkingsleer
- 1. Uitgangspunten
- 1.1 Belangen
- 1.1.1. Soc.meerwaarde
- 1.2 Context
- 1.3 Cultuur
- 1.3.1 Postm.cultuur
- 1.4 Perspectief
- 1.5 Positie
- 1.6 Succescriteria
- 1.7 Wederkerigheid
- 1.8 Interactiviteit
- 1.9 Randvoorwaarden
- 2. Ordenen
- 2.1 Begrippen
- 2.1.1 Gem.resultaat
- 2.1.1.1 Doen (arts)
- 2.1.2 Kwaliteiten
- 2.1.2.1 Functionaliteit
- 2.1.3 Kwantiteit
- 2.1.4 Doelen
- 2.1.5 Kaders
- 2.1.5 Voorwaarden
- 2.1.6 Posities
- 2.1.7 Relatie
- 2.1.7.1 Zakenpartner
- 2.1.7.4 Chronologie
- 2.1.7.4.2 Voorbereiding
- 2.1.7.4.3 Kennismaken
- 2.1.7.4.4 Synergie
- 2.1.7.4.5 Hechting
- 2.1.7.4.6 Onderhoud
- 2.1.7.4.7 Repareren
- 2.1.7.4.8 Afscheid
- 2.2 Modellen
- 2.2.1 Roos van Leary
- 2.2.2 Stofberg
- 2.3 Theorieen
- 2.3.1 TA
- 2.3.2 Antropologie
- 2.3.3 Interactietheorie
- 3. Levensloop
- 3.1 Relatie
- 3.1.1.1 De juiste
- 3.1.3.1 Com.Practice
- 3.1.4 Team
- 3.2 LL Samenwerker
- 4. Historie
- 5. Contrasten
- 5.1 Doktersperspectief
- 5.2 Patientperspectief
- 6. Bronnen
- Inleiding V
- B. Methode
- 1. Denkwijze
- 2. Modelleringswijze
- 2.1 Roos van Leary
- 3. Werkwijze
- 3.1 Werkvormen
- 3.1.1 Chronologie
- 3.1.1.1 Juiste partner
- 3.1.1.2 Voorbereiding
- 3.1.1.3 Kennismaken
- 3.1.1.4 Synergie
- 3.1.1.5 Hechting
- 3.1.1.6 Onderhouden
- 3.1.1.7 Repareren
- 3.1.1.8 Afscheid
- 3.1.2 TA
- 3.1.2.1 Waarom? (TA)
- 3.1.2.1.1 Strategisch
- 3.1.2.2 Hoe? (TA)
- 3.1.2.2.1 Leiden
- 3.1.2.2.2 Zorgen
- 3.1.2.2.3 Volgen
- 3.1.2.2.4 Afwachten
- 3.1.2.2.5 Terugtrekken
- 3.1.2.2.6 Afzetten
- 3.1.2.2.7 Strijden
- 3.1.2.2.8 Winnen
- 3.1.2.3 Wat? (TA)
- 3.1.2.3.1 Dialoog
- 3.1.2.3.1 Rel.dimensies
- 3.1.2.3.2 Patronen
- 3.1.2.3.3 Actie is reactie
- 3.1.2.3.4 Verstoringen
- 3.1.2.3.4.1 Volwassene
- 3.1.2.3.4.2 Kinderachtig
- 3.1.2.3.4.3 Paternalisme
- 3.1.2.3.4.4 Ander
- 3.1.3 Teamwerk
- 3.1.4 Begeleiden
- 3.1.4.1 Waarom? (beg.)
- 3.1.4.2 Hoe? (beg.)
- 3.1.4.2.1 Waarheid
- 3.1.4.2.1.1 Verstoring
- 3.1.4.2.1.2 Betrouwbaar
- 3.1.4.2.1.3 Vertekening
- 3.1.4.2.1.4 Objectiviteit
- 3.1.4.2.1.5 Nauwkeurig
- 3.1.4.2.1.6 Taalgebruik
- 3.1.4.2.2 Eerlijkheid
- 3.1.4.2.2.1 Empathie
- 3.1.4.2.2.2 Respect
- 3.1.4.2.2.3 Integriteit
- 3.1.4.2.2.4 Grenzen
- 3.1.4.2.2.4.1 Redenen
- 3.1.4.2.2.4.2 Overschrijding
- 3.1.4.2.2.4.3 Tegenoverdracht
- 3.1.4.2.2.4.4 Preventie
- 3.1.4.2.3 Betrouwbaarheid
- 3.1.4.2.5 Betrokkenen
- 3.1.4.2.5 Transparant
- 3.1.4.2.6 Kracht
- 3.1.4.2.7 Weerstand
- 3.1.4.2.7.1 Voorbeelden
- 3.1.4.2.7.2 Verschuiving
- 3.1.4.3 Wat? (beg.)
- 3.1.4.3.1 Contract
- 3.1.4.3.2 Houding
- 3.1.4.3.3 Functionaliteit
- 3.1.4.3.4 Twee hulpvragen
- 3.1.4.3.5 Gelaagdheid
- 3.1.4.3.5.1 Voorbeeld
- 3.1.4.3.6 Context
- 3.2 Competenties
- 3.2..1 Creatie
- 3.2.1 Antropoloog
- 3.2.1.1 Emic & Etic
- 3.2.1.2. Participeren
- 3.2.1.3 Interviewen
- 3.2.1.4. Begrippenkader
- 3.2.1.4.1 Perspectieven
- 3.2.2 Verwantschap
- 3.2.2.1 Grondslagen
- 3.2.2.2 Spanningsvelden
- 3.2.2.3 Soorten
- 3.2.2.4 Kinship
- 3.2.2.5 Organogram
- 3.2.2.6 Connectivieit
- 3.2.3 Leiderschap
- 3.2.3 Wat (TA)
- 3.2.3.1 Ranking
- 3.2.3.2 Tools
- 3.2.4 Buitenstaanders
- 3.2.4.1 Framing
- 3.2.4.2 Cirkels
- 3.2.4.3 Diffuus
- 3.2.5 Ongrijpbare
- 3.2.5.1 Kosmologie
- 3.2.5.1.1 Rituelen
- 3.2.6 Veranderen
- 3.2.6.1 Totem-model
- 3.2.6.1.1 Cultuurcreatie
- 3.2.6.1.1.1 Mythologie
- 3.2.6.1.1.1.1 Voorgangers
- 3.2.6.1.2 Continuiteit
- 3.2.6.1.3 Herorientatie
- 3.2.6.1.3.1 Verdraaiing
- 3.2.6.1.3.2 Bezieling
- 3.2.6.1.4 Healing
- 3.2.6.1.4.1 Magie
- 3.2.6.1.5 Transformatie
- 3.2.6.2 Groepsvragen
- 3.2.6.2.1 Ext.aanpassing
- 3.2.6.2.2 Int.afstemming
- 3.2.7 Veranderman.
- 3.2.7.1 Klachten
- 3.2.7.2 Overgangsriten
- 3.2.7.3 Faseren
- 3.2.7.3.1 Separatie
- 3.2.7.3.2 Liminaliteit
- 3.2.7.3.3 Re-integratie
- 3.2.8 Checklist (comp.)
- 3.2.8.1 Cult.herorientatie
- 3.2.8.2 Cult.continuiteit
- 3.2.8.3 Cult.healing
- 3.2.8.4 Cult.transf.
- 3.3 Technieken
- 4. Beheerwijze
- 5. Ondersteuningswijze
- 5.1 Intercol
- Inleiding methode
- C. Relatiemanager
- 1. Strategisch geheel
- 1.1 Cooperatie-missie
- 1.2 Cooperatie-visie
- 1.3 Cooperatie-strategie
- 1.3.1 Relatiestrategie
- 1.3.1.1 Vier P's
- 1.3.1.1.1 Project
- 1.3.1.1.1.1 (Dis)satisfiers
- 1.3.1.1.2 Persoon
- 1.3.1.1.2.1 Geschenken
- 1.3.1.1.3 Proces
- 1.3.1.1.4 Partnership
- 1.3.1.1.4.1 Kenmerken
- 1.3.1.1.4.2 Investeren
- 1.3.1.1.4.2.1 Org.vorm
- 1.3.1.2 Strat.klanten
- 1.3.1.2.1 Betekenis
- 1.3.1.2.1.1 Cust.rating
- 1.3.1.2.1.1.1 Categorie
- 1.3.1.3 Doelgericht
- 1.3.1.4 Acquisitiestrat.
- 1.3.1.4.1 Positie
- 1.3.1.4.2 Gunnen
- 1.3.1.5 Bedrijfsvoering
- 1.3.1.5.1 Do's & Dont's
- 1.3.1.6 Eigen prof's.
- 1.3.1.7 Verleiden
- 1.3.6.1 Klantenbinder
- 1.3.6.2 Vertrouwensp.
- 1.3.6.3 M.Ontwikkelaar
- 1.3.6.4 Innovator
- 1.3.6.5 Accountmanager
- 1.4 Coop.plannen
- 2. Niveau
- 3. Nevenrollen
- 5. Domein
- 5. Ken uzelve
- 5.1 Doen (arts)
- 6. Systemische aanpak
- Inleiding relatiemanager V
- D. Ervaringsdesk.
- 1. Mindmap
- 1.1 Kennisintegratie & -differentiatie
- 2. Contrastvideo's
- 3. Presentatie
- 4. Anderen
- 4.1 Compagnonscursus
- 4.1.1 Problemen
- 4.1.2 Onderwerpen
- 4.1.3 Anders
- 4.1.4 Relaties
- 4.1.5 Tegeltjeswijsheden
- Ervaren problematiek
- Inleiding V
- Omgaan met emoties
- W&T: Emoties
- W&T: overige thema's
- W&T: Regie & Grenzen
- Wijsheden & Tips
- E. Studiemodules